• Столиця-Джакарта.
  • Площа Свободи і Національний монумент.
  • Мечеть Істікляль.
  • Кафедральний собор Джакарти (Вознесіння Діви Марії)
  • Традиційний будинок-музей Chandra Naya

Вітаю всіх. Я вирішила все-таки написати про Індонезії. Обіцяла сто років тому, а виконую тільки зараз. Але так як я також почала писати Калінінград, то доведеться чергувати. В Індонезії ми відвідали три острови: Ява, Балі і Сулавесі. Про всіх трьох обов’язково все дізнаєтеся.

Переліт в Індонезію, а точніше в столиці її — Джакарти здійснювався з Сінгапуру популярної лоукост-авіакомпанія AirAsia. Прилетіли ми вночі, тому довелося шукати собі нічліг прямо в аеропорту Джакарти. Тільки спочатку йдемо до віконечка, оплачувати візу. Обійшлася вона нам у 50$ на двох.

Столиця-Джакарта.

Місце відпочинку знайшлося досить швидко — за одним з банерів в найдальшому кутку аеропорту. Виспатися в аеропорту стало вже звичною справою після перших двох місяців подорожей таким чином. Так що вранці ми були майже бодрячком.

Вийшовши з головного входу аеропорту, ми вирушили в бік автотраси, їхати на громадському транспорті для нас вже стало не цікаво.

Ще не дійшовши до з’їзду на головну автостраду, ми зрозуміли, що зловити в Джакарті транспорт так легко, як це вийшло, наприклад, у Малайзії не вийде. І зовсім не тому, що трафік маленький, а зовсім навпаки. Трафік, починаючи з аеропорту, у столиці такий божевільний, що водіям чисто фізично складно знайти місце зупинитися і підібрати хоч кого-небудь.

Не знаю, скільки ми протупали по узбіччю дороги, але Андрій встиг назбирати монетами 1900 індонезійських рупій. Непоганий початок для подорожі по Індонезії.

Чим далі ми йшли паралельно бурхливому потоці транспорту, тим менше ставало надії на те, щоб зупинити хоч кого-небудь. З’явилися думки повернути назад до аеропорту, так як трафік там був менше в рази. Так і вчинили, пройшовши кілька метрів в цьому напрямку… Як раптом, о диво! Одна з легковиків, лавіруючи в потоці, знайшла час, щоб зупинитися і майже на ходу посадити двох туристів в машину.

Водій попався з тих, хто мовчки робить добрі справи. І так було зрозуміло, що нам в місто.

Не знаю навіть, де нас висадили. Втім, це було неважливо. Важливо те, що після Сінгапуру, де ми харчувалися по самому мінімуму за божевільних цін, тут нарешті можна було відірватися. Тому першим, на що ми «напали» став індонезійська маркет і далі по дорозі — візок з місцевими коржами.

Джакарта, звичайно, величезна, що саме по собі викликає неприязнь до неї. Конкретно це місто відрізняється від інших тим, що потік машин, байків, автобусів, вантажівок і т. д. не зупиняється, здається навіть вночі. Просто з розуму сходиш від всієї цієї движухи перший час.

Як завжди, у великому місті про нічліг ми подбали заздалегідь. Я списалася з одним з хлопчаків у Couchsurfing і ми домовилися зустрітися з ним на ж/д станції приміських поїздів, так як його будинок знаходився, якщо виражатися по-московськи «за МКАДом» або в годині їзди на приміському поїзді від центру Джакарти.

Логічно припустити, що якщо ми збираємося від’їхати від столиці на такий великий проміжок, то варто подивитися Джакарту відразу, і більше не повертатися в цей божевільний місто.

Однак, коли ми відкрили наш путівник на смартфоні, з’ясувалося, що цікавих місць у Джакарті не так і багато, не дивлячись не величину цього азіатського мегаполісу. Принаймні таких, які були б у скупченні приблизно одного місця. Тому що роз’їжджати по місту в умовах вічних пробок було зовсім не весело.

Таке місце знайшлося — це був самий центр міста, що не дивно. І все таки нам довелося скористатися громадським транспортом, щоб дістатися туди.

Про! Громадський транспорт Джакарти заслуговує окремої уваги, тому для нього і теми автостопу в Індонезії я виділила окрему статтю.

Площа Свободи і Національний монумент.

До однієї з найбільших площ у світі ми добиралися на звичайному автобусі, віддавши за проїзд 3500 рупій з людини.

Треба визнати, розміри площі дійсно вражають і чим нагадують величезне футбольне поле зі світловою вишкою посередині. Найсумніше, що нам довелося по столиці тягатися з рюкзаками, та ще й по страшній вологої спеки. І площа не була винятком.

Зате ми в черговий раз натрапили на гроші. Точніше запнулись, я випадково зачепила їх ногою, коли ми йшли до центру площі. Тепер уже сума була куди більше — 155 000 рупій. Індонезія все більше і більше радувала. Вирішено було витратити на їжу, як завжди.

А поки продовжуємо довгий маршрут до Національного монумента заввишки 132 метри. Ця стела, присвячена 60-х роках символізує незалежність Індонезії.

Якщо підійти впритул, то по периметру монумента в рельєфному малюнку зображена історія колонізації та звільнення Індонезії. Всередині стели знаходиться національний музей, а на самому верху — оглядовий майданчик.

• Час роботи каси — з 8:00 до 15:00.
  • Вартість квитка — 10 000 рупій для дорослих.

Щоб піднятися на самий верх, треба пройти до північної частини монумента, і пройти тунелем до його основи. Потім піднятися на ліфті і милуватися будівлями державних відомств, президентським палацом та іншими висотками.

Ми цього робити не стали, із-за сильної туманності врятли можна було побачити щось далі цих будівель, краще підемо вивчимо їх знизу.

Мечеть Істікляль.

Ще одне ознаменування індонезійської незалежності — мечеть Істікляль, що в перекладі з арабської так і означає «незалежність». Кажуть, це найбільша мечеть у всій ПІВДЕННО-східної азії, що ж подивимося.

За зовнішнім виглядом мечеть не надто вражає. Більше схоже на будівлі радянського періоду в стилі бруталізму. Я вирішила, що всередині теж мало цікавого, тому залишилася зовні. Всередину Андрій пішов один.

На вході його зустрів чоловік, який непогано володів англійською. Він відразу пояснив, що гостям країни (туристам) бродити в зоні молільників заборонено, якщо ви не мусульманин, звичайно. Тут же машинально простягнувши довгий коричневий халат, в шортах в мечеть не можна!

Чоловік провів Андрія на другий поверх, де з балкона вид куди краще, ніж знизу. Зал воістину величезний.

Через деякий час Андрія повели далі на вулицю, розповідаючи по дорозі про історію будівництва мечеті, її місткості та інше.

Поки перед очима не виник великий барабан, біля якого, звичайно необхідно сфотографуватися.

В кінці гостю запропонували пожертвувати деяку кількість фінансів на розвиток мечеті і поставити запис у гостьовій книзі.

Кафедральний собор Джакарти (Вознесіння Діви Марії)

Буквально через дорогу від мечеті знаходиться кафедральний собор Джакарти. Щоб перепочити від спеки і тяжкості рюкзаків, ми заглянули туди десь на годину.

Я встигла навіть подрімати на лавках.

Традиційний будинок-музей Chandra Naya

А далі ми вирушили на пошуки району Чайна-Таун. Судячи по карті, ми повинні були знайти безліч яскраво-червоних наметів з ліхтариками і дешевої китайської одягом, а знайшли лише Chandra Naya — стилізоване китайське будівля, колишнє колись резиденцією лідера китайської спільноти в часи голландського колоніального періоду. Зараз це будівля відреставрована і є частиною житлового комплексу.

Нашому входу туди ніхто не перешкоджав, тому ми обійшли кілька залів, кімнат і дворик з фонтаном.

Помилувалися пекінськими оперними масками і власне вирушили далі.

Ось і всі визначні пам’ятки, які нам було не лінь обійти з рюкзаками за спиною. Як видно на карті нижче це склало близько 6 км пішки, не рахуючи часу, проведеного на огляд самої пам’ятки.

Мабуть, пора вирушати на вокзал приміських поїздів і їхати на зустріч з коучсерфером, тим більше до станції було рукою подати. Так що побачимося наступного разу, друзі. Не забувайте ділитися статтями з друзями та підписуйтесь на наш блог. Щасливо!