• Болгарська віза і Румунський транзит
  • Ніч біля кордону поблизу Русе (Болгарія)
  • Перехід КПП Болгарія (Русе) – Румунія (Гіургіу)

Думаю багатьом буде цікава сьогоднішня тема, так як в свій час знайти її в інтернеті було непросто. Отже, поговоримо про те, як перейти кордон з Болгарії (місто Русе) в Румунію (місто Гіургіу), або навпаки. Кажу відразу, в самих містах ми не затримувалися, тому інформації по ним ви тут не знайдете. Фотографувати я теж не старалася, це буде суто інформативний пост “на тему”. Кому цікаво і потрібно, читаємо.

Болгарська віза і Румунський транзит

Всі ви напевно вже знаєте, що для того, щоб потрапити в Болгарію, потрібна болгарська віза (не шенген), але при маєтку чинного шенгену вас пустять. Так, Болгарія знаходиться в ЄС, але достукатися до шенгену досі їй не вдалося.

Візу в цю чудову країну нам зробили ще в Росії, коли ми купили дешевий тур в Золоті Піски. Ось тільки, на скільки днів нам її видали, ми дізналися вже в аеропорту, від цього залежало наше подальше пересування. Я давно мріяла потрапити в Румунію, але по правді сказати, робити туди окрему візу – це окрема “запара”, а от болгарська віза давала транзитне 5 денне перебування в Румунії за умови, що кількість днів вистачає на проїзд (тобто віза повинна ці дні ще бути дійсною), тому я молилася, щоб днів було більше.

Мої молитви були почуті і 20 днів візи в Болгарії у нас в кишені. Значить їдемо в Румунію! Ура! Єдине, за що я переживала, це якийсь там автостоп і чи встигнемо ми за 5 днів все подивитися. І ще забіжу трохи наперед: безвізовий транзит з Болгарії на Сербію через Румунію можливий!

Найцікавіше, що до Румунії ми сильно не готувалися і інформації по перетинанню кордонів практично не було, коли в перший же день випадково попався водій фури, який їде в Русе. У той же день прошерстів карти, стало ясно — Русе ідеальний варіант для проходження кордону Болгарія — Румунія, тут ближче всього до Бухаресту з великим потоком машин. Правда, поки невідомо, чи можливо пройти пішки по мосту, доведеться дізнаватися на місці.

Ніч біля кордону поблизу Русе (Болгарія)

До Русе ми їхали автостопом. У першій же зупинилася машині сиділа дівчина блондинка, відстань в 210 км ми подолали до 15 годин, це з урахуванням того, що вийшли десь о 10 ранку.

Водія останньої машини ми попросили висадити нас там, де буде недалеко від кордону і зручніше поставити намет. Місце знайшли досить зручний під недозрілої сливою, а поряд знаходився невелике дерево шовковиці з солодкими чорними ягодами, десерт забезпечений. Шкода тільки всю шовковицю малину зіпсував дощ.

Як ви розумієте, сьогодні планувалося провести ніч в Болгарії поблизу прикордонного містечка Русе, а завтра з ранку висунутися на кордон для економії транзитних днів.

Перехід КПП Болгарія (Русе) – Румунія (Гіургіу)

О 9:30 ми вийшли в бік кордону, долаючи брудні і сирі після вчорашньої грози купини на полях. Так довелося пройти близько 3-4 км, а у самого посту обміняли залишилися болгарську валюту на румунську.

Все таки пішки кордон переходити заборонено, попереду виднілися стовпи великого мосту. Довго роздумувати не довелося, так як дивних туристів з рюкзаками тут же помітили прикордонники з питанням, куди це ми намилилися, та ще й без коліс.

Хлопці попалися дуже веселі і готові допомогти. Погортавши паспорт на наявність візи, і, знайшовши болгарську з достатнім терміном, вони навіть не ставили зайвих запитань. П’ятиденний транзит “для повернення на Батьківщину” для російських їм був очевидний. Прикордонники вирішили підшукати нам для перетину кордону якусь попутку.

Так, ось так все просто. Білорус нас везти відмовився, втім як і китайський гід туристичного автобуса, за що навздогін отримав купу глузувань від болгарських погранци. Вони стояли і висміювали китайця: “Пробач, сан. Не можу, сан…” роблячи поклони зі складеними руками. Загалом, ми не нудьгували, поки чекали «свою» машину. Один з фурщиков таки погодився перекинути нас на той бік і відразу ж висадити.

Переїхавши з прикордонного мосту, як і обіцяли, нас висадили рівнесенько перед віконцем румунських прикордонників. Деякий час помуслякав паспорт і болгарську візу, серйозний дядечко вляпав відразу два штампа про виїзді та в’їзді. Ну все! Ми в Румунії! Хай живуть цигани і ведмеді!

Тут же, буквально відійшовши кілька метрів від посту я почула знайому мова, російські (67 регіон) – двоє фурщиков. Набравшись нахабства сміливості, ми підійшли до них з питанням «Куди….». Почувши необхідне “Бухарест”, ми запитали, чи можна поїхати з ними. На що була відповідь: “Та хоч до України.” Водії погодилися відвезти нас через півгодини і на різних фурах, а ми поки влаштували собі невеличкий другий сніданок тут же на галявині.

Через пару годин ми були вже в Бухаресті, але це вже зовсім інша історія.