• Ласкаво просимо в Гонконг! Коулун-парк (Kowloon Park).
  • Дешеві готелі в хмарочосі Chunking Mansion.
  • Лазерне шоу в бухті Вікторія.
  • Алея Зірок.

Іноді в житті виникають ситуації, в яких я абсолютно не уявляю, що робити далі. Так виходить і цього разу, друзі – я без поняття, як вкластися по часу, щоб здійснити свою задумку в плані завершився поїздки, та ще не змусять вас нудьгувати на нашому блозі подорожей. Єдине, що приходить в голову, це дописати що-небудь з минулих подорожей. Наприклад, як вам пара днів в Гонконзі? Так-так, це те саме новорічне пригода, що включило в себе маршрут по Малайзії, М’янмі та Китаю (Макао, Гонконг).

Минулого разу ми зупинилися на тому моменті, коли швидкісний катер Турбо Джет (Turbojet) з Макао привіз нас до пристані в Гонконзі. Від самої поїздки я був не в захваті, але доїхали і ладно. Тепер потрібно пройти паспортний контроль. Мені якось пощастило проскочити швидко, а ось Милин паспорт прикордонникам не сподобався, ну ще б, молода симпатична дівчина приїхала в багатий перспективний зі всіма витікаючими місто. У мене б це теж викликало підозру ;).

Насправді китайський прикордонник просто взяв у неї документ, перевірив, і віддав назад. Все це зайняло не більше 10 хвилин і тепер ми вільні робити що завгодно.

Ласкаво просимо в Гонконг! Коулун-парк (Kowloon Park).

Поблизу знаходився Коулун-парк, тому першим ділом ми вирішили заглянути туди. Так як ми вже добряче погуляли по Макао, то особливо затримуватися в класичному східному саду Південного Китаю не стали. Подивилися різних птахів (до речі, я вперше побачив тут фламінго, красені), поласували макдональдским морозивом (ми на той момент не знали, що це найдешевша радість в Гонконзі, 5 ГД (20 руб.)), та вирушили на пошуки дешевого житла, який був зазначений у моєму путівнику.

Місто мені здався більш широким, ніж Макао. Так – ті ж висотки, так – так само світиться і горить, так – навколо знову всі дивляться не на дорогу, а в свій гаджет, але все одно простору більше і немає такого відчуття, ніби ти знаходишся у величезному нічному клубі. Можливо тому, що Гонконг був одним з моїх перших “висотних” міст, а перші враження, як відомо з коренем застряють у пам’яті, але після нього навіть Дубай (ОАЕ) виглядає не так переконливо.

Серед численних яскравих вивісок брендових речей ми не могли знайти найголовніше – супермаркет. Тому довелося відкласти похід за продуктами на той час, коли закінчимо розміщення в дешевому готелі.

Дешеві готелі в хмарочосі Chunking Mansion.

Читаючи відгуки в інтернеті, я виділив одне місце, в якому можна знайти дешеві готелі Гонконгу – це хмарочос Chunking Mansion. Ми дійшли до нього пішки, кому лінь, можуть доїхати до станції метро Tsim Sha Tsui або автобусом А21, що йде прямо з аеропорту. Що мені сподобалося – це центральне розташування хмарочоса, тобто всі популярні місця знаходяться в крокової доступності.

Знайти хмарочос було не складно, величезна вивіска сповістила нас про те, що ми на місці. До того ж, на вулиці безліч зазивав “індуської національності”, які ні за що на світі не упустять клієнта. До речі, саме вони на перших поверхах тримають обмінники валюти (курс хороший), магазини, крамниці і кафе, а на верхніх поверхах живуть і здають кімнати.

Якийсь індус, піймавши нас ще на підході до хмарочоса, дуже хотів показати свій дешевий готель-гестхаус. Ми були не проти, тим більше ціна влаштовувала нас – 280 ГР (1077 руб.) за двох з одним ліжком. Ми піднялися на 15 поверх. Коли я вийшов з ліфта, склалося повне враження сходової площадки звичайного житлового будинку. А “гестхаусом” в Chunking Mansion називається квартира, перероблена під безліч (від 7 кімнат) номерів з туалетом-душем всередині і хлопчиськом-охоронцем “квартири” зовні. Самі кімнати не більше, ніж російська хрущовська кухня на 4 кв. м., значну частину якої займає ліжко. Проте, нам не принципово, було б де поспати, та помитися.

Якщо вас, як самостійного мандрівника також зацікавили дешеві готелі Гонконгу, дивіться зручну карту готелів:

Лазерне шоу в бухті Вікторія.

До того часу, поки ми закінчили з розміщенням в одному з дешевих готелів, на вулиці стемніло, що означало прекрасну можливість подивитися на лазерне шоу Гонконгу під назвою “Симфонія вогнів” в бухті Вікторія, яке проходить щодня о 20:00.

Як я вже говорив, все найцікавіше знаходиться в прогулянкової досяжності, так що ми не кваплячись дійшли до набережної Цім Ша Цуй (Tsim Sha Tsui), де відкривався панорамний вид на хмарочоси в діловому центрі міста. Потихеньку почали збиратися глядачі, і ми теж знайшли собі вільний шматочок, щоб насолодитися видовищем.

Зізнатися, я навіть не зрозумів, в якийсь момент почалося лазерне шоу, тому що з боку великого білого будинку так тихо заграла музика, що я не відразу почув її крізь людський гул.

Потім в небі з’явився один промінь лазера, потім другий, ось вони вже переплелися в кольорову сітку… Зізнатися, від “самого масштабного” в Гонконзі лазерного шоу я очікував більшого. Загалом, тривало подання недовго. Так, непогано, але сказати “уаааууууу”, затамувавши подих я не можу.

З нами поруч стояли хлопці, з боку яких я чітко чув російську мову. По завершенню вистави, ми з Милою підійшли до них і поцікавилися їхньою думкою про “Симфонії вогнів”. Від них захоплених вигуків я не почув теж, до того ж вони в Гонконзі вже не перший день. Ми поговорили з ними трохи про визначні пам’ятки, про переміщення по місту, і щось мені перехотілося дивитися всі ці набридлі в Бірмі статуї Будди, що ми вирішили придумати собі іншу програму на завтрашній день.

Щоб якось продовжити собі гарний настрій, ми вирішили завершити прогулянку по Алеї Зірок.

Алея Зірок.

У 2004 році на місці порту прянощів з’явилося саме популярне місце для прогулянок, звідки відкриваються найкращі огляди на місто — гонконгська Алея Зірок.

Пішохідна зона невелика – всього 400 метрів уздовж гавані Вікторія, однак, навіть на такому коротенькому відрізку можна втомитися фотографуватися з різними режисерами, акторами та героями мультфільмів.

Я ледве вистояв у чергу до Брюсу Лі :).

“Зіркова” доріжка викладена плиткою з кольоровою підсвіткою, де періодично трапляються опуклі зірки з відбитками рук знаменитостей.

Джекі Чана ми знайшли відразу, коли побачили величезну юрбу людей, що скупчилися в одній точці. Чому б не залишити свій слід на Алеї Зірок Гонконгу?

На самому виході я почув спів.

В самому кінці Алеї Зірок поставили невелику сцену, звідки лунали пісні у виконанні молодих зірок в чудовому виконанні. Ми не змогли не затриматися тут на кілька пісень.

На зворотному шляху ми так і не знайшли продуктовий магазин, тому довелося вечеряти рюкзачными запасами. Після чого був гарячий душ і м’яка ліжечко до ранку. Усім добраніч, завтра продовжимо знайомитися з Гонконгом.