• Як дістатися до пляжу Чаунг Та
  • Автобус Янгон-Чаунг-Та
  • Чаунг Та (Chaung Tha Beach)
  • Готелі та гестхауси на курорті
  • Чим зайнятися
  • Янгон. «Прощай М’янма!»

За сформованою вже традицією, наприкінці подорожі по країні ми любимо повалятися на пляжі. Точніше не так, ми любимо, подивитися цікаві пляжі, а ось повалятися нам і двох годин вистачає. Курортні пляжі типу Нгапалі (Ngapali Beach) відразу відкинули. Інформації за ним і фоток в інтернеті достатньо від тих, хто подорожує самостійно. До того ж дістатися туди для туриста можна тільки літаком. Завжди цікавіше бути ближче до місцевих, тому вибір припав на скромний, і до речі, не такий вже безызвестный пляж Чаунг Та (Chaung Tha Beach).

Як дістатися до пляжу Чаунг Та

На пляж Чаунг-Та в основному їдуть з Янгона. По-перше — це найближче, а по-друге пляж в основному для місцевих, які вибираються з великого міста на сімейний відпочинок. Ми перебували в Багане, звідси прямого автобуса немає. Люди їздять з пересадками і якимись хитромудрими маршрутами, мимохідь оглядаючи малотуристические місця. У нас на це не було ні часу, ні інформації, тому ми вирішили їхати спочатку в Янгон, а звідти вже в Чаунг-та.

Автобус Янгон-Чаунг-Та

Нічний автобус Баган-Янгон (13 000 чат, в дорозі 10 годин) привіз нас на автовокзал в 4 ранку. Тут же познайомившись з якоюсь китаянкою, вирішили прихопити її з собою на випадок, якщо доведеться брати таксі. А таксі брати довелося, бо автобуси до пляжів відправлялися з автовокзалу Хлайнг-Тайя (як-то так) або просто Південний. За нас трьох водила взяв 6000 чат, торгуватися марно.

Від одного автовокзалу до іншого ми їхали цілу годину (!). По дорозі водій заплатив незрозумілий дорожній податок. При цьому натякаючи на те, що ми повинні б йому цей податок відшкодувати. Мій друг відрізав: «ми своє заплатили, про решту договору не було».

Китаянка збиралася на інший пляж, автобус туди був пізніше нашого і коштував дорожче, чого я ще довго слухала її голосіння Перебувати в М’янмі пару тижнів і так дивуватися цінами для туристів, пора було вже звикнути. Власне, не моя це справа.

Автобус знайшли швидко, сторгувалися з «менеджером у спідниці» за 10 000 чат на квиток. В 6 ранку автобус вирушив у бік пляжу Чаунг Та, у дорозі 5 годин по серпантину. На автостанції мене розчарували відповіддю, що зворотні автобуси до Янгона ходять тільки вранці о 10:00, довелося взяти тут же квитки на завтра назад у столицю.

Чаунг Та (Chaung Tha Beach)

Чому ж пляжі Чаунг Та не настільки популярні серед туристів? Я вже писала вище, що це місце пристосоване в основному для місцевих, які вибираються з Янгона на вихідні, щоб розтягнутися на пляжике, ні тобі розважальних закладів, ні шикарних готелів, ні, власне, відповідного сервісу. Також курортне селище сам по собі невеликий. Єдина головна вулиця з готелями і бунгало розтягнулася всього на 2 з гаком кілометри.

Готелі та гестхауси на курорті

У зв’язку з вищевикладеним, не багато господарів готелів/мотелів та іншої нерухомості мають ліцензію на прийом у себе іноземних туристів. Ми, напевно, півсела обійшли, доки знайшли хоч когось, хто зміг би нас прихистити. Точніше, на той момент тільки один гест мав таку ліцензію (готелі я не враховую). Потрапивши у вихідні, «дабл» нам обійшовся в 15$ без сніданку, з душем і туалетом в кімнаті. Найчастіше в готелях/гестах відключають електрику на день (приблизно з 6 до 18), але не у всіх. Зрозуміло, що в свята/вихідні краще бронювати житло заздалегідь.

Моя добірка готелів у Чаунг Та:

Happy Chaungtha Motel — номер на 2 особи, включений сніданок, оцінка гостей 7.9, один з недорогих з хорошим розташуванням
Gerizim Hotel Resort 4* — номер на 2 особи, включений сніданок, оцінка гостей 9.0, вище середньої вартості з найкращою оцінкою, в стороні від пляжу Чаунг Та (є свій пляж і басейн)
Alliance Resort 2* — номер на 2 особи, включений сніданок, оцінка гостей 7.9, з хорошою оцінкою гостей і середньою вартістю
Amazing Chaung Tha Resort 4* — номер на 2 особи, включений сніданок, оцінка гостей 8.8, найдорожчий і найкращий за розташуванням

Інші готелі у Чаунг Та

Чим зайнятися

Пляж. Насамперед сюди їдуть похлюпатися у хвилях. Речі кинули, купальники натягнули, «го» на пляж. Взагалі Чаунг Та мені чимось нагадав грузинський курортне містечко Урекі, такі ж тихі вулички, нечисленні перехожі, напівпустельний пляж. Мабуть, в Урекі навіть людніше…

У М’янмі не прийнято купатися в купальниках (навіть закритих), тому білі туристи в бікіні тут — це майже теж саме, що голяка. Жінки зазвичай хлюпочуться в сорочках/футболках і бриджах, у деяких бачила якісь спеціальні костюми, як у аквалангістів.

Трохи незатишно, але терпимо. Ще б місцеві не витріщалися, було б взагалі супер. Один бірманець настільки знахабнів, що вирішив познімати нас обох на камеру. Дуже хотілося «настукати» йому за таке, але в останній момент передумали… все таки це ми «порушники», а не він.

Пляж досить чистий з дрібним піском, на всій території є «їдальні» і оренда приладдя для плавання (камери, байдарки, кола). Вода теж чиста, тільки дрібно, щоб нормально поплавати, необхідно пристойно віддалитися від берега в море.

Ми з другом пару раз викупалися, обсохнули, зліпили сніговика… ні, песковика…

Курортне селище. Потім повернулися в готель, щоб переодягнутися, щоб зустріти захід і погуляти по селі. Непогано б ще перекусити чого-небудь. До заходу заскочили в місцеву харчевнею, де прямо при нас приготували рис з овочами (1500 чат/порція).

Після вирушили дивитися вулички… точніше єдину головну вулицю Чаунг Та. Крамниць та лавок тут небагато, проте, одяг краще, ніж на ринках Янгона. Мій друг купив собі смішні шорти. А з сувенірів нічого цікавого, намиста з ламаних черепашок, дерев’яні вироби та інша дребедень.

Ступи. Пам’яток в Чаунг Та не багато. Ступа на пляжі — одна з тих, що складно не побачити. Шукати довго не доведеться. Всередині нічого особливого, як завжди Будда, невеликий зал. Ще є ступи недалеко від автовокзалу і десь за селищем (дивіться карту гугл — за бажанням). Саме круте в плані ступ ми вже надивилися до нудоти, тому не будемо витрачати час, краще 1 день тупо відпочинемо на пляжі.

Захід сонця на пляжі. Порадував. Поки пристосовувалися, як зняти краще, до нас причепилися двоє хлопчаків. В одного з них була шапка «санти», що дісталася, мабуть, в подарунок від рідкісного туриста. Позери з них теж вийшли непогані.

Трохи прогулявшись по лінії берега, ми повернулися в готель.

Ще я дізналася, що можна взяти екскурсію або просто човен на найближчі острівці, але на це просто не було часу.

На наступний день вранці ми ще раз завернули до берега, щоб помилуватись морськими хвилями. Як раз був приплив.

Ми присіли на прибережні пластикові стільці, деякі хвилі доходили до самих ніг. Не встаючи з місць, ми просто піднімали їх, поки хвиля не сходила назад. Так просиділи до самого відправлення автобуса в Янгон. Кайфово було настільки, що ми не помітили, як стільці стояли вже у воді.

Зворотній шлях зайняв майже 7 годин, так як автобус часто зупинявся «освіжитися» (його повністю поливали холодною водою зі шланга, аже під капотом (!). Бонусом на одній з ділянок підібрали пасажирів зі «зламаного» попереднього рейсу, затримавшись ще на півгодини.

Янгон. «Прощай М’янма!»

Знову в Янгоні… Якщо ви пам’ятаєте, в перші дні ми забронювали номер в хостелі, де жив Андрюха (наш попутник), якщо цю комору можна було назвати номером. Поки дійшли до готелю, натрапили на кілька вуличних лавок з камінням. Дивно, як ми раніше не гуляли по цих вулицях. Судячи з усього, шлях пролягав через центр міста, де снували просто натовпи людей, 30% з яких становили туристи (навіть кілька російських зустріли).

Готель знайшли, кинули рюкзаки, забрали залишені на зберігання зимові речі, і залишився вечірній час пройшлися по магазинах. Нічого цікавого.

Рано вранці на таксі поїхали в аеропорт, де зустріли Андрюху з Канади (познайомилися в Багане). Треба ж, як тісний М’янма. Обмінялися з ним контактами і розпрощалися. Обережно, шасі прибираються, наступна зупинка – Макао!