• Парк Yongduam, каньйон і скеля Yongyeon.
  • Конфуціанська школа та академія Jeju Hyanggyo.
  • Міський ринок Джеджу.
  • Музей корейської культури і традиції острова Джеджу.

Всім привіт від блогу самостійних подорожей! Після Південно-Східної Азії в Росії чомусь складніше знайти вільну хвилинку, щоб писати статті. Можливо, причина в занадто довгому світловому дні, який ми використовуємо по максимуму. Все ж давайте повернемося у не таке далеке минуле – останній день, проведений в Південній Кореї, точніше на острові Джеджу.

Минулого разу я говорив, що ми з Милою дуже хотіли піднятися на найбільший вулкан острова. Але, прийшовши додому і порившись в інтернеті, ми зрозуміли, що 20 км туди і назад нам не подужати. Справа ускладнювалася тим, що виходити потрібно дуже рано, так як після 13:00 видовий майданчик закривається в цілях безпеки. До того ж по фотографіях я зрозумів, що кратер дуже схожий на той, що ми бачили на піку Сходу Сонця (Seongsan Ilnchulbon), тільки з наявністю озера.

Вранці ще раз добре поміркувавши, ми вирішили останній день просто погуляти по місту. Звичайно, можна було з’їздити до лавовым печер, але це було по тому ж шляху, який ми подолали вчора, а значить потрібно було повторно пройти пішки кілька кілометрів і тривалий час простояти на дорозі. Зізнаюся, стало ліньки. Однак, якщо ви опинитеся на острові Джеджу, то обов’язково раджу відвідати ці симпатичні печери з блакитними озерами і підсвічуванням.

Парк Yongduam, каньйон і скеля Yongyeon.

Які у нас були плани? В принципі особливо ніяких, ми просто вирішили побродити по місту і подивитися те, що трапляється на шляху.

Першим на шляху виник парк Ендуам (Yongduam) недалеко від набережної. Він зовсім невеликий і прогулянка по ньому займе не більш півгодини. Причому найцікавішими місцями можна назвати міст через річечку, що впадає в море і дерев’яну альтанку в традиційному стилі, розташовану на одному з берегів парку.

Як бачите, висота каньйону тут пристойна, і щоб продовжити задоволення від прогулянки, корейці зробили кілька тупикових доріжок на різних рівнях з лавками.

Не помічаючи того, ми плавно вийшли до кам’янистому березі моря, де нас зустрів чергова металева русалка. Скільки їздимо по світу, в багатьох країнах бачу таких. Можна вже зібрати особисту колекцію фотографій, скульптур.

Трохи далі по доріжці товпляться з фотоапаратами китайські туристи. Звичайно, адже тут біля самої води знаходиться скеля Енйон (Yongyeon) у вигляді улюбленого всіма китайцями – дракона.

У зв’язку з великою кількістю бажаючих сфотографуватися з цим “дивом природи” практично нереально, так нам і не принципово, тому йдемо далі.

Конфуціанська школа та академія Jeju Hyanggyo.

Далі по дорозі попалася скромна школа та академія імені Конфуція, заснована у 1392 році. Народу тут майже не було, і ми спокійно обійшли територію школи і привіталися з “копією” вчителя.

Школу п’ять разів перебудовували і відновлювали, так що в кінцевому вигляді, в якому вона належить зараз перед нами, вона провела всього 184 року.

Міський ринок Джеджу.

На ринок ми натрапили зовсім випадково, тому що мене в черговий раз потягнуло до випічки. Треба визнати, що потягнуло дуже вдало, тому що ми знайшли дешеві традиційні коржі всього за 500 вон за штуку.

І раз вже ми заглянули сюди, то гріх не прогулятися серед місцевих торгових лавок.

Як і скрізь, асортимент одного торговця мало чим відрізняється від попереднього. Хоча брешу, в самому початку ринку можна було пробувати різні місцеві солодощі, а чим ближче до кінця, тим суворіше продавці.

Таким чином нам вдалося спробувати “сухо-овочі” з моркви, солодкого корейської картоплі, печиво з натурального апельсина і інші солодощі. Любителі гарячих напоїв можуть придбати в подарунок справжній корейський кава або чай (так принаймні стверджують самі торговці).

Музей корейської культури і традиції острова Джеджу.

Похід по ринку нас збив з наміченого шляху до музею корейської культури і традиції. Довелося знову брати в руки карту і шукати напрямок.

Знову ми переплутали будівлю і потрапили на територію історії місцевого кінематографа. Швидко пробігши очима по “доісторичним” апаратів за склом, ми, нарешті, вибралися до маленьких кам’яних будиночків з солом’яним дахом.

Шлях до них перекривав тільки паркан з кругляків, який легко долається одним стрибком. Зізнатися, я думав музей безкоштовний, а стрибок через огорожу тільки тому, що нам лінь було обходити всі будови в пошуках головного входу.

Але, вже на виході ми з Милою примітили касу, де чорним по білому написали ціну за вхідний квиток – 1100 вон (40 руб.) і 800 вон (30 руб.) груповий.

У музеї кілька виставкових залів:

1. Зал з живою природою представлений декількома видами місцевої флори і фауни.

2. Зал з композиціями традиційної культури.

3. Зал національних промислів.

4. Зал-океанаріум.

5. Вуличні композиції і скульптури.

Після музею нам на очі попався ще якийсь корейська міський храм, але безкоштовно туди пускати нас відмовилися, тому ми, находившись, вирішили відправитися в зворотну дорогу до будинку.

По дорозі я знайшов незвичайний фрукт, який за смаком нагадує наші мочені яблука. Дерево з ним зростало за парканом тому багато нарвати не вдалося.

Майже перед самим домом” ми з Милою зайшли в магазин і витратили останні місцеві вони на продукти в дорогу. А ввечері ми чекали від хлопців запрошення на вечерю, але з нами ніхто не зв’язався.

Ось так розслаблено ми провели наш останній день у Південній Кореї. Це значить, що наступного разу ми підготуємо спеціально для тих, хто хоче відправитися в самостійну подорож по цій країні, підсумкову статтю з витратами, маршрутом і корисною інформацією. Ми будемо дуже раді, якщо опинимося корисними не тільки вам, але і вашим друзям :).