• Важкий автостоп з міста.
  • Як безкоштовно пройти на пік Сходу Сонця(Seongsan).
  • Підйом на вершину піку.
  • Зміна планів і мішок капусти.
  • Домашній вечерю.

Рано вранці ми вийшли з церковного гуртожитки, куди вчора відразу ж після прибуття порома з материка, на цілих три дні поселили нас молоді корейці. А сьогодні ми прямуємо до одного з найбільш цікавих місць на мій погляд – це згаслий маленький вулкан Сонсан Инчхульбон (в перекладі означає “Схід Сонця”, який знаходиться в східній частині острова, практично на іншому кінці Джеджу.

Важкий автостоп з міста.

Найскладнішим виявилося для нас вибратися з міста Джеджу, вулиці якого простяглися на кілька кілометрів. Ми спеціально не використовували автобус, так як на материку “сіті-стоп” був непоганим. Однак, я не знав, що на острові ситуація склалася трохи інакше.

Довелося пройти пішки не менше 3-х км і прочекати аж 2 години, поки ми не привернули увагу першого автомобіля. Далеко виїхати не вдалося, зате початок було покладено. Чим далі ми просувалися вглиб острова, тим легше “автостопилось”. Хтось брав на 30 і більше кілометрів, а комусь не шкода підібрати туристів і до наступного повороту.

Самим дивним водієм виявився господар передостанній машини, коли ми майже дісталися до місця. Це був чоловік похилого віку з “дамою серця” на сусідньому кріслі з “пропитым” особою. Якби я не знав, що перебуваю в Кореї, то вирішив би, що потрапив в машину до російського “бидла”. Не встигли ми сісти, як у підтвердження моєї аналогії заграла музика а-ля “шансон”. Ми з Милою, не втримавшись, фыркнули від сміху.

Однак, найцікавіше було ще попереду. Чоловік не говорив англійською, але жестом “надіті наручники” намагався пояснити, що то він “мент”, то відсидів. Бачачи наші розгублені обличчя, він зупинив машину, дістав з бардачка рукавички, повільно натягнувши їх на руки. Звідти ж на світ з’явилася міліцейська мигалка, яку він поставив на дах авто. І після всього цього, ще звернув з головної траси на бічну дорогу, заспокоївши нас тим, що це найкоротший шлях.

Моя фантазія розігралася настільки, що я вирішив, що він зараз покаже нам вищий клас “польоту по трасі”. Машина рушила зі швидкістю 60 км\год, Міла напружилася, чекаючи, що ось-ось автомобіль рвоне з місця і піде на “зліт”. Але, швидкість не змінювалася. Так ми проїхали вже близько 10 км, а на обличчі водія зависла серйозна маска важливості моменту.

Ось вже і пік вдалині показався, а автомобіль звернув з траси. Я попросив висадити нас тут. Кореєць в подиві зупинився і ми вилізли на дорогу.

Останній відрізок на завершення 140 км подорожі, до призначеного пункту, довезла нас корейська пара. В запасі було ще півдня на огляд Сонсана Инчхульбона.

Якщо ви хочете дістатися на автобусі, то прямо до вулкана ходять 700 710 номери.

Як безкоштовно пройти на пік Сходу Сонця(Seongsan).

Туристів тут просто величезна кількість, правда трохи білих. І не дивно, адже пік занесений до списку Всесвітньої спадщини Юнеско. Тепер це вже майже “бренд”, друзі мої. Якщо на історичному пам’ятнику варто знайомий “ромбик”, значить можна з нього робити “восьме чудо світу”, а в деяких випадках і завищувати ціни на квитки.

Слава богу, ми в Кореї, а не де-небудь в Китаї, тому вхід коштує символічно 2000 вон (70 руб.).

Для таких бюджетних туристів, як ми, навіть це гроші, тому ми йдемо спочатку шукати “чорні ходи”. Попутно оглядаючи кіоски з морозивом.

Шукане морозиво у вигляді великого ріжка ми знайшли, і з безкоштовним входом у нас теж проблем не виникло.

Останній знайшовся з правої сторони, де на лузі мирно паслися коні.

“Закосив” під любителів фотографування, ми перелізли через паркан, можна сказати, в самому доступному для огляду місці, щоб зафіксувати конячок і себе на зеленій травичці.

Хвилин 20 ми провели з фотоапаратом, досліджуючи ситуацію. На щастя, так ніхто і не прийшов, тому, набравшись нахабства, ми прямо з цього ж поля пішли в сторону доріжки, піднімається на пік Сходу Сонця. Здивовані погляди корейських туристів нас не хвилювали, а касирам і охоронцям, мабуть, було не до “зайців”. Так що цілком спокійно діставшись до невеликого парканчика, що відокремлює зелений луг від “туристичної стежки”, ми злилися з людським потоком.

Підйом на вершину піку.

Здалеку, як ви помітили, пік схожий на замок. Така форма утворилася в результаті виверження вулкана протягом аж 100 000 років! Не дивно, що таке природне диво викликає інтерес у більшості туристів.

Основна дорога веде прямо на вершину піку до кратера. Однак, перед цим можна прогулятися по невеликим течіям, щоб помилуватися довколишніми краєвидами, маленькими печерку і декоративними каменями.

Сам підйом невеликий, але все одно виснажливий. Корейці в цьому плані дуже продумані, тому майже через кожні 20-30 метрів сходи є спеціальні майданчики для відпочинку з лавками.

До того ж, чим вище піднімаєшся, тим мальовничіше стають оточуючі види.

Яке ж щастя, коли нарешті ми досягаємо вершини. Туристів тут не бракує, але це анітрохи не заважає насолодитися видом на величезний кратер діаметром 600 метрів і 90 метрів заввишки.

Вершина кратера оточена гострими каменями, а сам кратер покритий трав’янистим килимом зелені.

Спеціально для цього тут збудували дерев’яну площадку-трибуну, щоб можна було присісти на її щаблях. Особливо гарний вигляд під час сходу сонця, але перевіряти це вам доведеться вже самим ;).

Шкода тільки довго на вершині не пробути, бо прохолодні червневі вітру дають про себе знати.

Спуск видався коротше, однак, на цьому наша подорож по Сеонсану не закінчується. По лівому краю є ще одна дорога або спуск прямо до берега. Тут можна подивитися на справжніх корейських нирців за різними морськими “багатствами”, починаючи від черепашок і закінчуючи чорнильними восьминогами.

З-за великої кількості туристів ми спускатися не стали, до того ж з верху чудовий вид на звисають над водою скелі. А ось тепер зі спокійною душею можна повертатися.

Пройшовши тепер вже на вихід через касу, ми вирушили на виїзд з міста.

Зміна планів і мішок капусти.

Часу ще залишався вагон і маленький візок. Ми з Милою думали на зворотному шляху заїхати ще в містечко Seogwipo, що знаходиться в південній частині острова. Але долі було завгодно послати нам мішок з капустою, який випав з маленького вантажівки, який їхав попереду нашого автомобіля.

Водій – молодий кореєць зупинився і підібрав мішок, посміхаючись своєю “удачі”, в надії наздогнати вантажівка і передати капусту водієві. Але, де-то на наступних перехрестях, вантажівка звернув у невідомому напрямку, і ми його втратили. Проблукавши по другорядних дорогах, я ледве знайшов на карті наше поточне місце розташування і зрозумів, що ми зовсім не на шляху до нашого містечка, зате зовсім поруч знаходиться місто Джеджу.

Таким чином було вирішено повернутися “додому” і відпочити від тривалої поїздки по острову. Крім того, я помітив (та й Міла теж), що на Джеджу мені некомфортно, відчувалася якась слабкість і було важко дихати.В той день я вирішив списати це не перевтома, тому це теж зіграло роль у вирішенні питання повернення додому.

Домашній вечерю.

Нам вдалося зловити машину, яка їхала прямо в місто, та до того ж через стартовий майданчик, звідки піднімаються на найбільший вулкан острова. Я як раз хотів подивитися, звідки доведеться йти завтра.

Перед самим домом” ми зайшли в магазин, де працювала дівчина, що говорить по-російськи. Виявилося, що батько у неї кореєць, а мати узбечка. Зараз майже вся родина перебралася назад, крім батька. Останній, хоч і є корейцем, але повертатися на батьківщину не поспішає, йому і в Москві добре.

Ми ще трохи поговорили з дівчиною, адже завжди приємно чути рідну мову, а потім вирушили в гуртожиток. Трохи пізніше з нами через Facebook зв’язалися хлопці і запитали щодо вечері. Ми були не проти, але як я зрозумів, один із молодих корейців вже заходив за нами раніше, коли ми ще не підійшли до будинку.

Я вже було вирішив, що сьогодні можна не мріяти про вечерю, коли у двері постукали. Це був один з парнишек на пару з маленькою сестричкою з повним кошиком домашньої їжі. В той вечір ми нарешті поїли вареної картоплі з кимчи і домашнього кексу. Хлопчина нам навіть на сніданок приніс ще трохи їжі (і не лінь було), щоб ми підкріпилися перед підйомом на великий вулкан.

Щоправда, в інтернеті я уточнив, що такий підйом обійдеться нам в 20км тобто 10 наверх і 10 назад, тому почав сумніватися в майбутньому поході і подумував замінити його на що-небудь інше. А як ми з Милою вирішили провести останній день нашого перебування в Кореї, ви дізнаєтеся в наступний раз, друзі. Залишайтеся з нами :).