• Проблеми транспорту в Дубаї.
  • Знайомство з індусом Абі.
  • Вечірня прогулянка по узбережжю і фітнес-фестиваль.

Перший пункт нашого тривалої подорожі – Дубай (ОАЕ). Насправді не такий і перший, тому що по справжньому перші дні ми витратили на переїзди, перельоти та інші проміжні етапи подорожі. І майже всі три ночі провели без сну: у поїзді попалися цікаві співрозмовники, в Москві півночі гомоніли зі старими друзями, і останню ніч провели в літаку. Тому, коли наші ноги ступили за межі Дубайського аеропорту, ми були втомленими, як собаки.

Ще будучи вдома, ми з Милою для початкового етапу поїздки по великим містам вирішили скористатися сайтом Couchsurfing, заздалегідь розіславши запити в різні групи і місцевим жителям. Кілька людей відгукнулося, незважаючи на зростаючу популярність Дубая серед мандрівників. Ближче по духу нам здався індус імені Абишейх.

Проблеми транспорту в Дубаї.

Так що відразу з самого ранку постало питання пошуку адреси нашого нового друга. Насправді все було б просто, якби не п’ятниця. Хто не знає, п’ятниця – це вихідний для жителів ОАЕ, причому, не тільки п’ятниця, але і субота. Ми б сіли на метро, вийшли на станції Dubai Marina і до потрібного будинку залишилося всього 5 хвилин ходьби. Однак, саме в п’ятницю метро починає роботу тільки у 13:00, що значно ускладнює завдання приїжджим.

Здавалося б проблема, сідай собі на автобус і їдь. Та тільки готівку в Дубаї в автобусі в метро не приймають. Для дубайського транспорту використовуються спеціальні картки. Можна купити одноразову карту на одну або кілька поїздок або зон (весь місто поділене на зони), а можна відразу купити пластикову за 6 дирхам (48 руб.), яка буде діяти на будь-якому транспорті, досить покласти на неї гроші.

Таку картку зазвичай набувають в метро, але як я вже сказав, в той день нам не пощастило і ми зіткнулися з таким виглядом оплати, як термінал. Як я зрозумів зі слів місцевих і туристів, які групою юрмилися біля автомата, тут можна купити картку за 20 дирхам, тобто 6 дирхам за саму картку, а 14 залишаються на рахунку, інакше ніяк. Ми планували затриматися в Дубаї на кілька днів, тому одноразові варіанти нас не влаштовували і ми купили пластик. Так само майте на увазі, що на даний момент термінали що при покупці, що при поповненні не приймають дрібниця і здачі не видають.

До речі, якщо ви хочете поповнити “баланс”, то покладіть картку в спеціальне відділення в терміналі, а далі дотримуйтесь інструкції по картинках нижче (приклад з 5 дирхам).

Отже, термінал ми перемогли, залишилося дізнатися номер автобуса, який йде до Дубай Марина. На зупинці зустрілися всі ті ж туристи-італійці, завдання яких була більш простий – потрапити до вежі Бурдж-Халіфа (туди ми теж заглянемо пізніше). З ними доїхали до перевалочного пункту, тобто до зупинки, звідки ходить безліч автобусів, а потім пересіли на інший номер вже до Dubai Marina.

В автобус можна сісти як з боку водія, так і увійти в середні двері. Потрібно враховувати, що попереду автобуса (до міні-шлагбаума) сидять тільки жінки і діти, а у другій – хто завгодно (чоловіки та дівчата за бажанням). Перед входом прикладаємо картку до валідатору, який вважає ваш баланс, тобто чи вистачить у вас грошей, щоб проїхати мінімальна відстань. На виході так само треба прикласти картку, щоб потрібна сума списалася.

Як я зрозумів, автобуси – це справжня “халява”, контролерів, крім водія за склом, у них немає ні постійних, ні попутно заходять. Виходить якщо я зайду з натовпом в середню двері і так само вийду, то ніхто і не помітить, приклав я картку до зчитувача чи ні. А в інших містах у автобусах взагалі варто один залізний ящик для пожертвувань в церквах), куди я можу кинути пару залізних гудзиків і ніхто цього навіть не помітить. Але ми платили чесно скрізь!

В автобусі познайомилися з дівчатами-филлипинками, які допомогли нам знайти потрібний будинок, спочатку довезли нас по дорозі на таксі (10 дирхам – стартова сума), хоч ми і сказали, що дійдемо пішки, а потім прогулялися з нами до кінцевої мети.

Знайомство з індусом Абі.

Коли ми побачили висотку і зайшли всередину на ресепшн, то думали, що помилилися, так як дуже вже скидалося на готель.

Тут же біля охорони уточнили, чи тут живе Абишейх. Чоловіки перезирнулися і майже пошепки запитали англійською, “а ви знаєте, що це індус?”. Тепер вже ми переглянулися і мало не розреготалися в обличчя, та знаємо. Тоді охоронці дали нам телефон і ми сповістили Абі про те, що вже прибули.

Він спустився і ми піднялися на 10 поверх висотки, звідки з вікон перед очима з’являються такі види.

Так, офігенний район. Квартира нагадувала більше студію з однією кімнатою, яка плавно перетікала в кухню, з останньої був вихід на балкон і вид на споруджуваний будинок.

Спочатку ми познайомилися, потім Абі розповів нам трохи про Еміратах і про себе, що він родом з Делі, зараз півроку живе в Дубаї, працює в IBM програмістом і знімає ось таку симпатичну квартирку приблизно за 40 штук в місяць (це я в рублі відразу перевів).

Потім після майже трьох безсонних ночей ми з Милою по черзі залізли у ванну, і полягали спати на пару годин, щоб відновити сили хоча б на вечірню прогулянку по узбережжю Дубай Марина.

Вечірня прогулянка по узбережжю і фітнес-фестиваль.

Після сну Абі повідомив, що йому на пару годин потрібно піти за ноутбуком. Ми ж вирішили витратити цей час на прогулянку до найближчого узбережжя.

Напевно після морозної Москви ми ще не акліматизувалися, коли напнули на себе за звичкою пару штанів. Насправді поблизу води досить вітряно, так що зайвий одяг виявилася до речі.

У Дубаї дуже багато не тільки приїжджих, але і туристів. З різних сторін лунають різні мови: російська, італійська, німецька… інтернаціональна мова, звичайно, англійська, на ньому тут говорять досконало всі, хто живе в місті.

Час було до заходу, і якраз почали з’являтися перша вечірня підсвітка.

Може бути, якщо б ми не були в Макао і Гонконгу, то нас би це максимально вразило, але зараз ми дивилися на міське пишність зі спокоєм. Різниця лише в тому, що в Китаї висотки стоять практично впритул один до одного, а в ОАЕ з розмахом, до речі, будівництво досі йде, практично в кожному кварталі можна побачити знаки і попереджувальні стрічки про будівництво.

Отже ми вийшли на узбережжі. Територія виявилася, мабуть, приватної, тому що навіть щоб посидіти на прибережних каменях, довелося відійти на пристойну відстань від пляжу.

Від нудьги ми вирішили завернути туди, де грала заводна музика. Спочатку я побачив стійку, де можна було випити безкоштовно гарячий чай, а за нею нам без зайвих питань сунули в руки по пляшці води просто так. Все це мене заінтригувало і ми вирішили зайти всередину, щоб дізнатися, що тут відбувається.

Наступна зупинка була біля тестування ось таких хитромудрих черевик. Міла вирішила випробувати їх першою і напевно хвилин 10 скакала з дівчиною на пару, потім до них приєднався і я.

Виявляється, ми опинилися на фітнес-фестивалі. І пішло-поїхало, на велотренажерах ми виграли по пачці сухого фітнес-сніданку, випробували модернові види стільців на одній ніжці, купу різного дієтичного, але дуже смачного печива, а якщо зупинялися вислухати яку-небудь рекламну балаканину, то отримували в руки цілий пакет фітнес-примочок і листівок. Загалом, дві години пролетіли непомітно.

Після фестивалю ще хотіли зайти на острів у вигляді пальми, і навіть дійшли до повороту, але потім зрозуміли, що такі речі треба дивитися зверху, а поблизу там нічого не побачиш, будинки та будинки.

Увечері Аби ще пропонував піти в місцевий клуб, так як сам є великим любителем тусовок і музики. Чесне слово, я б із задоволенням його підтримав, якби у мене на це були сили.

В той вечір ми просто говорили про все, і я зрозумів, що англійська мені ще треба допрацьовувати :).