• Звана вечеря в Ульсані.
  • Нічліг.
  • Фестиваль піску 2014 в Пусані (Busan) на пляжі Хэундэ (Haeundae).
  • Російськомовний район “Техас”.
  • Тематична вулиця 40-step Culture and Tourism.
  • Парк Ендусан (Yongdusan) і Пусанская вежа.

Подорож по визначних пам’ятках міста Кенджу в той день підійшов до кінця, але наш день ще не закінчився. Ми з Милою вирушили на виїзд, щоб подолати ще кілька десятків кілометрів в потрібну нам сторону.

До того ж дуже хотілося їсти, але наша спроба дізнатися, скільки коштує рис без всього в попутному “забігайлівці” не увінчалася успіхом. Тому ми вирішили не витрачати даремно час і почали “стопити”. Я здивувався, коли майже відразу трохи подалі зупинився червоний “порше”. Водій ледве зрозумів, що нас треба докинути до в’їзду на автостраду, але таки ми опинилися в його машині. Мілі було незручніше все, тому що похилий стелю автомобіля “натирав їй кепку” :).

Звана вечеря в Ульсані.

До “толл гейту” долетіли, тепер проходимо його до розвилки на потрібну дорогу. Святкові пробки, схоже, торкнулися не тільки міських вулиць, на автостраді транспортний потік теж був настільки щільним, що перші хвилин 15 ми думали, що доведеться ночувати прямо тут.

Однак, так завжди, коли вже не чекаєш, зупиняється машина, та не одна, а відразу дві. Ту, яка стала трохи подалі, ми помітили не відразу. Тільки коли я вже домовився з водієм ближньої і ми з Милою залізли в салон, одночасно з нами рушила легковик попереду.

За кермом сидів хлопчина на ім’я Кім. По англійськи він знав буквально два слова, але їх вистачило, щоб дізнатися, що він їде у місто Ульсан, де бажає пригостити традиційною вечерею. З урахуванням шалених цін на продукти харчування, відмовлятися було нерозумно, значить доведеться сьогодні ночувати в Ульсані.

Я здогадувався, що вищезгаданий місто повинен бути великим, але коли ми вже подолали кілометрів 6 по вулицях Ульсана, а кінця ще не було видно, ми почали переживати, яким чином звідси вибиратися завтра в Пусан (Busan). Однак, зворотного шляху вже не було.

Нарешті, Кім зупинив автомобіль біля невеликого ресторанчика, який ледь проглядався серед міського нагромадження житлових будівель. Це була знайома нам традиційна кафешка, де на столах відвідувачі можуть приготувати собі їжу самостійно. Якщо минулого разу готувати ні нам, ні запрошує нас корейцям не довелося, то сьогодні Кім вирішив влаштувати для нас “шоу”.

Основною стравою був рис з тонко нарізаними скибочками свинини, останні з яких і довелося підсмажувати на спеціальному листі прямо за обіднім столом. Як я зрозумів Кіма, він їв тут щодня, тому було цікаво спостерігати, як він вправно перевертає шматочок за шматочком. Ми навіть не встигали з’їдати, як з’являлася нова порція м’яса.

Молодий кореєць нагодував нас до відвалу в той вечір, я ледве виніс свій живіт назад на вулицю. Правда, за особистою традиції Кіма, вечеря він закінчував холодним кави з льодом, за яким ми поїхали в сусідній магазин.

Нічліг.

Поки ми допивали з пластикових стаканів наш кави, Кім поцікавився, де ми сьогодні плануємо ночувати. Я знизав плечима у відповідь і сказав по англійськи, що у нас немає грошей на готель. Потім неподалік я помітив знайомий світиться хрест і ткнув пальцем в тому напрямку. Таким чином пояснивши, що можна спробувати щастя в церкві. Треба було бачити здивоване обличчя Кіма після цього. Через кілька хвилин спантеличеного мовчання з його боку, він раптом видав, що знає більш зручне місце для нас.

Ми поспішили сісти в машину і він провіз нас ще пару кварталів вглиб міста, поки не пригальмував біля вивіски “Motel”. Ми відразу зрозуміли, що надумав Кім. Він рушив до дверей будівлі і покликав нас з собою. Там через маленьке віконечко кореєць домовився з адміністратором про кімнаті і сам зголосився проводити нас до кімнати.

Ключ був електронний. Перш, ніж пропустити нас, він ніби вибачаючись, сказав, що кімната невелика, але нам тут буде зручніше. Я переступив поріг і остовпів. Нічого собі маленька кімната, та тут майже квартира.

Ми з Милою поставили рюкзаки і знову спустилися вниз проводити Кіма. Краєм ока я глянув на прайс-лист, де поряд з корейськими ієрогліфами чітко проглядалася вартість. Найменша ціна була 20 000 вон (20$), а найбільша – 60 000 вон. Не знаю, яку категорію саме вибрав Кім, але ми йому щиро вдячні.

Тепер залишився вечір можна було провести в гарячому душі, подивитися телевізор, помучити комп’ютер корейською мовою і покласти своє втомлене тіло на велику м’яку ліжко.

Фестиваль піску 2014 в Пусані (Busan) на пляжі Хэундэ (Haeundae).

Всю першу половину наступного дня ми вибиралися з промислового міста Ульсан до автостради на Пусан. Пройти пішки багатокілометровий місто – це завдання для маніяків, тому ми скористалися “сіті-стопом”. Звичайно, нам довелося пройтися трохи для вибору кращої позиції.

Скажу відразу, що сіті-стоп в Південній Кореї є. Тільки не треба впадати у відчай, якщо перші півгодини на вас ніхто, крім таксистів, не звертає уваги, а перехожі намагаються “напоумити дурних туристів” і відправити на громадський транспорт. Головне дочекатися машини, водій якої вирішить допомогти іноземцям, тоді я вам гарантую, що ви поїдете саме до тієї точки, куди скажете, навіть якщо водієві не по дорозі. Залишиться лише правильно пояснити водієві пункт призначення. Ми просто говорили “айсі” (IC — так у них називаються автостради) і його номер.

А вибравшись на магістраль, нам відразу ж пощастило зупинити корейську парочку, яка їхала прямо на Фестиваль скульптур з піску в Пусані. Про це фестивалі нам розповів ще вчора Кім, тому одразу вирішили відправитися саме туди.

Довелося тільки по пляжу Хэундэ (Haeundae), який вважається самим популярним під час літнього відпочинку серед корейців, тягатися з важкими рюкзаками.

“Родзинкою” фестивалю були, звичайно ж, фігури з піску, які можна було знайти по всьому березі. Ми ходили з Милою від одного пісочного твори мистецтва до іншого, тільки встигаючи фотографувати.

Не дивлячись на досить прохолодну погоду, корейців, так і європейців, тут була тьма. Сфотографуватися на самоті просто нереально. Всі пляжні парасольки і прибережна лінія були зайняті відпочиваючими, у деяких навіть вистачало сміливості залізти у воду.

Скульптури захоплювали своїми розмірами і досконалістю виконання. До речі, творцями їх є майстри з США, Канади, Нідерландів та інших країн світу.

Крім пісочної галереї, можна взяти участь у різних конкурсах:

• пройти майстер-клас з виготовлення пластикової їжі, яка виглядає як натуральна,

• позмагатися у пляжному волейболі, своїми руками помацати піски з усього світу,
  • пошукати вихід з піщаного лабіринту,
  • покататися на санках з піщаної гори,
  • і звичайно, самому спробувати себе в піщаному мистецтві.

У вечірній час обіцяли навіть феєрверк, але, боюся, ми до нього не “доживемо”. Фестиваль проходить щорічно з 07 по 10 червня (дати можуть змінюватись), так що раджу заглянути сюди тим, кого цікавить пісочний рай або просто відпочинок на пляжі :).

Як добратися:

• на поїзді з вокзалу «Сеул» їдемо до станції «Пусан», а далі
  • на автобусі 1003 (прямо до пляжу Хэундэ) або 139 і 1001,
  • на метро по 2-ої лінії до станції “Хэундэ”, вихід 3.

Російськомовний район “Техас”.

Тому ми не стали чекати феєрверків, що дуже вже скучили за рідною мови і вирішили заглянути в дуже дивний райончик під назвою “Техас”.

А дивний він тим, що це китайський торговий квартал, який знаходиться в корейському місті, але всі вивіски російською мовою. Назву йому дали, як ви розумієте теж не корейське :).

Справа в тому, що спочатку тут жили корейці – вихідці з СРСР, тому вони відмінно говорять російською. Але, в даний час наполовину миготять російські особи, тому з обміном грошей або вибором сувенірів для домашніх, проблем не виникне.

Я тільки обміняв трохи валюти, а от з покупками ми вирішили не поспішати, адже до дому ще далеко. Зате можна легко домовитися з ким-небудь з “бізнесменів”, залишити рюкзаки на годинку.

Знаходиться “Техас” недалеко від ж/д вокзалу “Пусан”, так що якщо їхати поїздом, то екскурсію можна почати прямо звідси.

Тематична вулиця 40-step Culture and Tourism.

Ще одна незвичайна вулиця, якою можна пройти буквально за 40 кроків, тому вона так і названа. Починається вона від будівлі банку КБ і закінчується біля культурного центру.

За цю маленьку екскурсію можна побачити тематичні пам’ятки, що символізують радості і прикрості біженців часів корейської війни. Саме тут був основний пункт перевезення людей і місце зустрічей розлучених війною членів сім’ї.

Парк Ендусан (Yongdusan) і Пусанская вежа.

Час хилилося до вечора, а нам потрібно було дістатися до останнього пункту міста Пусана – парку Ендусан. Його не складно знайти, так як на території розташована 120 метрова вежа-маяк.

Енду – в перекладі означає “голова дракона”. Таку назву парк отримав тому, що розташований на пагорбі з видом нагадує драконячу голову.

Як я вже сказав, парк вважається одним з найпопулярніших місць відпочинку в Пусані тільки тому, що тут знаходиться Пусанская вежа. Спочатку вона була побудована тільки, як туристична пам’ятка, а коли у 2012 році адміністрація повісила на неї лінзу, то автоматично Пусанская вежа перейшла в розряд самих високих маяків у світі.

На вежу-маяк можна піднятися за 5000 вон (5$) і відобразити види міста. На той момент, коли ми були там, над містом висів зміг і сенсу підніматися я не бачив. Кажуть, краще це робити до вечора, коли запалюються міські Пусанские вогні.

Територія парку досить велика, близько 69 000 кв. м., тому крім прогулянок в тіні дерев, тут вистачає і інших розваг: кафе, акваріум, музей човнів, всілякі пам’ятки та інше.

Нудьгувати не доведеться, а нам пора рухатися далі до порома на острів Джеджу. Однак, залишимо цю історію до нашої наступної зустрічі, друзі. Дякуємо, що залишаєтеся з нами і діліться цікавими статтями з друзями ;).